Serveis

ALPIC ofereix un ampli ventall de servei als centres associats:

- Visites periòdiques als centres per tal d’oferir als membres una atenció personalitzada, analitzar acuradament les necessitats específiques de cada centre i assessorar-los vers l’optimització dels recursos i la millora contínua dels serveis.
- Atenció telefònica permanent per a la resolució de dubtes i problemes de funcionament.
- Assessorament per a les gestions amb l’Administració (tramitació de llicències d’activitat, sol·licitud de serveis de menjador, notificació de casals, etc.)
- Suport presencial en reunions amb les autoritats municipals.
- Gestió d’assegurances d’alta cobertura, d’acord amb els requisits que estableix la Generalitat per a les activitats de lleure infantil i juvenil.
- Gestió de mesures de protecció de riscos laborals.
- Gestió de publicitat i imatge comercial (pàgina web del centre, flyers, anuncis de premsa, falques de radio, etc.)
- Informació i assessorament sobre ajuts i subvencions.
- Assessorament i gestió de cobrament de morosos.
- Banc de recursos a disposició dels membres: llibres, material audiovisual, mostres de projectes i programacions, exemples d’activitats desenvolupades, etc.
- Activitats formatives i de lleure per al personal del centres.
- Bossa de treball amb personal disponible per a la resolució de substitucions i necessitats puntuals dels centres.

Dissenyat per möla! i desenvolupat per Edgar Saumell